Powyższa kwota została pozyskana w niecałe 2 miesiące od przyjęcia sprawy do prowadzenia przy czym trzeba zaznaczyć, że nie znaliśmy danych polisowych sprawcy zdarzenia . W tym czasie:
👉 pozyskaliśmy dokumentację karną potwierdzająca odpowiedzialność i umożliwiającą zgłoszenie szkody
👉 dokonaliśmy zgłoszenia szkody
👉 zorganizowaliśmy dla klientów wywiad środowiskowy przez pracownika ubezpieczyciela
👉 uzupełniliśmy dodatkową dokumentację
🤜 uzyskaliśmy decyzje o przyznaniu pierwszej części świadczeń Sprawa została podpisana przez @~Justyna Bukolt ze struktury @~Małgorzata Małecka . W centrali opiekę nad klientami sprawuje Anna Szwecka i mec. Joanna Sopel. Gratulujemy sprawnej obsługi i szybkiej wypłaty pierwszych świadczeń 👏 To nie koniec dalszej walki w sprawie gdyż ubezpieczyciel zwrócił się już z propozycją ugody!